czwartek, 9 stycznia 2014

ROLADKI Z KURCZAKA







Niedawno jadłam podobne danie u mojej siostry. No i całkowicie mnie zachwyciło, zarówno swoją prostotą, jak i smakiem. Postanowiłam nieco urozmaicić i dodałam inną wersję nadzienia do moich roladek. 

2 całe piersi z kurczaka 
4 plasterki boczku (cieniutkie)
pół cebuli
pół papryki (ja wybrałam czerwoną)
2 plasterki żółtego sera
łyżka masła
sól i pieprz 

Cebulę i paprykę posiekać w malutką kosteczkę, usmażyć na maśle do czasu aż tłuszcz nie wyparuje. Doprawić odrobiną pieprzu.
Piersi kurczaka ubić tłuczkiem, posolić według upodobania. 
Na każdą pierś nakładać plasterek sera, farsz z cebulki i papryki. Zwinąć w rulony, owinąć plastrami boczku. Można spiąć wykałaczką, choć u mnie boczek ładnie zlepił roladki. 
Smażyć na maśle, aż do zarumienienia z każdej strony. Podlać wodą i dusić ok. 20 minut pod przykryciem na małym ogniu. 
Gotowe roladki wyjąć i trzymać w cieple. Do sosu dolać śmietanę, chwilę pogotować, doprawić do smaku solą i pieprzem. Sosem polać roladki, można podawać np. z ryżem. 

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz